Dla osób niezwiązanych z internetem powyższe zwroty będą zapewne niezrozumiałe. Warto jednak wiedzieć co oznaczają: są one podstawowym sposobem promocji i możliwością zdobycia nowych klientów.
SEO (ang. search engine optimalisation) to potocznie pozycjonowanie czyli usługa mająca za zadanie podnieść stronę klienta możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania. Przykładowo jeśli zajmują się Państwo naprawą telewizorów, zadaniem pozycjonera będzie sprawienie by strona wyświetliła się jako pierwszy wynik po wpisaniu do wyszukiwarki takich haseł jak “naprawa telewizorów”, “gdzie naprawić telewizor”, “naprawa tv Warszawa”, itd…
W zależności od konkurecyjności danej frazy, czas i koszt pozycjonowania może się zmieniać. Dla mało konkurencyjnych haseł to kilkadziesiąc PLN miesięcznie a efekty są widoczne już w miesiącu rozpoczęcia usługi. Tam gdzie konkurencja jest duża czas może wydłużyć się nawet do 6-9 miesięcy a koszty wzrosnąć do kilku tysięcy złoty.
Oczywiście zawsze informujemy klienta jakie ma możliwości i jakie frazy będą dla niego najlepsze. Skontaktuj się z nami aby uzyskać nasze propozycje wraz z wyceną.
SEM (ang. search engine marketing) to marketingowe mające na celu pozyskanie użytkowników z wyszukiwarki. Różnica względem SEO jest jednak bardo wyraźna – w przypadku SEM strona klienta jest wyświetlana równocześnie z naturalnymi wynikami wyszukiwania a za każde kliknięcie należy zapłacić. Stawka jest efektem ilcytacji pomiędzy reklamodawcami: czym jest ich więcej lub po prostu są oni w stanie zaoferować wyższe kwoty, tym koszt będzie wyższy.
Należy tutaj jednak mieć świadomość iż koszty to nie wszystko: aby zaoferować końcowemu użytkownikowi możliwie najlepsze wyniki wyszukiwania, oprogramowanie sprawdza również przydatność reklamowanej witryny, wygodę jej użytkowania i kilkaset innych czynników. Odpowiednie i optymalne dobranie tych parametrów spowoduje że koszt kliknięcia potrafi spaść nawet o kilkadziesiąc procent!
W jaki sposób poradzić sobie z powyższym? Można samodzielnie spędzać godziny, analizując i obserwując strony swoje i konkurencji lub powierzyć to naszej agencji. Prowizja za obsługę – w zależności od posiadanego budżetu – to 12-25%. Gwarantujemy jednak że to się opłaci – ostatecznie zapłacą Państwo tyle samo lub mniej przy jednoczesnym wzroście ilości kliknięć i pozyskania większej ilości potencjalnych klientów.
Na sam koniec odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania
-po co mi to skoro mam już stronę internetową?
Posiadanie strony internetowej do doskonały początek, jest jednak dopiero pierwszym krokiem do zaistnienia w sieci. Dlaczego? Po co komu strona internetowa skoro nikt jej nie odwiedza! Dzięki naszym zabiegom, Państwa witryna będzie każdego miesiąca oglądana przez setki potencjalnych klientów!
– co mam wybrać na początek, mój budżej jest mocno ograniczony?
Wszystko zależy od specyfiki Państwa branży, konkurencyjności i możliwej prowizji zarobionej na każdym kliencie. W przypadku kiedy zależy Państwu na szybkich wynikach, proponujemy reklamę w systemie AdWrods. W tym samym czasie warto rozpocząć pozycjonowanie – w momencie kiedy strona zdobędzie już topowe pozycje, można zrezygność z kampanii reklamowej na korzyść pozycjonowania – w ten sposób można liczyć na ciągły napływ klientów.
– dlaczego kampania reklamowa jest taka droga?
W zależności od konkurencyjności i ilości reklamodawców w danej branży, koszt jednego kliknięcia może się zmieniać. Działa to na zasadzie licytacji: ceny rozpoczynają się już napoziomie kilku groszy za kliknięcie jednak kiedy konkurencja jest wysoka, mogą wzrosnąć do nawet kilkudziesięciu PLN.
– jak ograniczyć koszty kampanii AdWords?
Należy skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy takiej jak nasza. Należy sobie zdawać sprawę że koszt kliknięcia to nie tylko konkurencja: pod uwagę branych jest kilkadziesiąc innych, drobnych czynników. Oszczędzą Państwo czas i pieniądze powierzając nam swoje kampanie: ostatecznie koszt kliknięcia potrafi spaść nawet o połowę. Dzięki temu nawet po potrąceniu naszej prowizji, zaoszczędzicie!
– ile wynosi Wasza prowizja?
W zależności od posiadanego budżetu od 12 do 25%. W przypadku kampanii gdzie dzienny koszt nie przekracza kilkunastu PLN, prowizja będzie wysoka – wynika to z konieczności opłacenia oddelegowanego pracownika. Dla dużych kapanii prowizja jest niższa lecz często przy jej tworzeniu i obsłudze pracuje kilku wysoko kwalifikowanych specjalisów.
– ile kosztuje strona internetowa?
Zależy to od tego co ma się na stronie znaleźć. Proste strony-wizytówki to koszt kilkuset PLN. Sklep to koszt około 1500PLN. Dla specjalistycznych systemów pracy CRM koszty rozpoczynają się od 15tyś PLN.
– dlaczego mam wybrać właśnie Was?
Ponieważ wiemy co robimy i robimy to już od kilku lat. Nasz zespół składa się z wysoko kwalifikowanych specjlistów posiadających wieloletnie doświadczenie, niejednokrotnie zdobywane jeszcze w latach kiedy internet dopiero raczkował. Dodatkowo gwarantujemy że efekty naszych działań są faktycznie skuteczne: w przeciwieństwie do wielu tańszych ofert, otrzymują Państwo wsparcie techniczne (darmową naprawę wszelkich napotkanych błędów) podczas całego procesu korzystania z usługi.
– kiedy możemy się spotkać?
Zapraszamy do naszego biura ulokowanego w Stargardzie Szczecińskim przy ulicy Bohaterów Getta Warszawskiego 12 codziennie od 8 do 17.
– mam pytanie…
Śmiało, kto pyta nie błądzi! Zadzwoń i umów się na spotkanie już dziś!
Copywriting
“Zobacz niebieskiego ptaka a będziesz uleczony”
Pamiętacie powyższy cytat? Pochodzi z filmu K-Pax i jest znany niemal każdemu wielbicielowi kina. Czy jest wyjątkowy? Nie. Co zatem sprawia iż na zwrot “bluebird” od razu kojarzymy Kevina Spacy’ego? Wszystko jest kwesitą odpowiedniego doboru słów i umiejętnego ich użycia. Nasi copywriterzy to potrafią.
Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?
Dobry tekst sprzedażowy potrafi podnieść tzw. konwersje zachowań nawet o kilkadziesiąc procent. Mogą więc Państwo posiadać naprawdę dobry produkt po wyjątkowej cenie jednak to opakowanie a w przypadku strony internetowej wygląd i przekaz słowny sprzedają. Bez nich można liczyć najwyższej na średni-dobre wyniki sprzedażowe.
Proces przygotowania odpowiednich sloganów, cytatów i układu słownego to proces długotrwały i zawiły. Nasi specjaliści skupiają się nie tylko odpowiednim podejściu do opisywanego tematu i sposobów przedstawienia go w możliwie najbardziej pożądany sposób ale też pracują nad ich odbiorem. Korzystamy ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu sprawdzamy która część aktualnie oglądanej oferty najmocniej przyciąga wzrok klienta, przygotowywujemy tzw. landing page z treściami call-to-action.
Należy zdawać sobie sprawę że często nawet drobne i niepozorne zmiany mogą spowodować wzrost sprzedaży o kilkadziesiąc procent.
W naszej ofercie znajdą Państwo nie tylko slogany i hasła ale też możliwość przygotowania tekstów na całą witrynę oraz możliwość sprawdzenia i wprowadzenia poprawek na już istniejących stronach. Każdorazowo przeprowadzamy tzw. eye-tracking: określamy która część witryny jest najwazniejsza i staramy się ją poprawić. Organizujemy testy porównawcze A-B aby określić które rozwiązanie możliwie najintensywniej przełoży się na sprzedaż.
Gwarantujemy że będą Państwo zadowoleni.
Poligrafia
Bannery reklamowe, projekty graficzne, plakaty i ulotki.
Współpracujemy z kilkoma największymi drukarniami rozlokowanymi w różnych miejscach w Polsce. Dzięki temu jesteśmy w stanie zrealizować nawet duże zlecenia w bardzo krótkim czasie wraz z możliwością odbioru osobistego przez klienta.
W toku kilku ostatnich lat zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy ponad 70 różnych wzorów materiałó promocyjnych. Łączna ilość wydrukowanych materiałó przekroczyła 1.5 mln sztuk!
Istnieje możliwość zamówienia samego projektu który będzie wydrukowany bezpośrednio przez klienta. Projekty wykonane są w wektorach dzięki czemu można je dowolnie skalować bez utraty jakości (za wyjątkiem małych grafik służących np: do wizytówek czy ulotek).
Istnieje możliwość wykorzystania materiałów promocyjnych klienta jeszcze na etapie tworzenia projektu.
Marketing
Nasza agencja zajmuje się również marketingiem i budowaniem wizerunku. Jeteśmy w stanie przesłać Państwa materiały reklamowe na największych czasopism i wydawnictw w Polsce. Zajmujemy się również redagowaniem tekstów w taki sposób aby te z możliwie największym prawodpodobieństwem zostały opublikowane: ubieramy otrzymany przekaz marketingowy w ciekawe slogany i hasła, opisujemy historie i budujemy kontakt z ostatecznym odbiorcą. Brzmi nieźle? Jeśli tak, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.